Betaal veilig!

Verzorg jezelf eens biologisch

Urtekram verzorgingsproducten zijn EcoCert biologisch gecertificeerd. Daarnaast zijn deze vrij van onaangename of milieubelastende bestanddelen zoals parabenen, siliconen, alcohol en weekmakers.

Het assortiment van Urtekram bestaat uit eenvoudige en zuivere haarverzorging, lichaamsverzorging en zeep.

Zowel in het vervaardigen als het testen van haar producten zet Urtekram zich bijzonder in voor dieren. Urtekram gebruikt louter plantaardige ingrediënten en producten worden nooit op dieren getest.

Meer informatie over Urtekram en de producten?

 

Het natuurlijke beschermingsschild voor uw huid.

Het natuurlijke beschermingsschild voor uw huid. Met Beauty Pearls werd nu een unieke lijn voor bescherming van uw huid ontwikkeld. De in een gel ingebedde, waardevolle bestanddelen van d…

Lees meer →

Nieuwsbrief

Blijf nu op de hoogte van het laatste nieuws en producten met de nieuwsbrief van 2b-natural.

  • Shop
  • »
  • Retourneren

Retourneren

Heel simpel, door de instructies hieronder te volgen.

Voorwaarden retourneren


Wij doen niet moeilijk over retourneren. De enige voorwaarden zijn dat het product niet is gebruikt, in perfecte nieuwstaat is, indien redelijkerwijs mogelijk, nog in de oorspronkelijke verpakking zit, gekocht is bij 2b-natural.com en dat u binnen 14 dagen na ontvangst het product hebt teruggestuurd.

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

2B-Natural vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.
Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.

De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Producten welke niet kunnen worden teruggenomen zijn producten welke vanwege hun aard en gebruik. (waar bijvoorbeeld hygiene op de eerste plaats staat).

Hoe?
Stuur u product voldoende gefrankeerd en voorzien van (een kopie van) uw order of een briefje met daarop uw naam en ordernummer terug aan:

2b-natural.com
ovv Retour (bestelnummer)
Doezastraat 4
2311 HB Leiden
Nederland

En verder?
Bij ontvangst van u retourzending ontvangt u van ons bericht.
We storten, indien nodig, na ontvangst & controle van het product het bedrag binnen tien werkdagen terug op uw rekening.
We storten altijd terug op de rekening waarmee u ook heeft betaald. Hebt u met creditcard betaald, dan ziet u de refund dus pas terug op uw creditcardstatement. Soms ziet u de betaling op een overzicht en de refund pas op het overzicht wat een maand later volgt. Dit ligt aan de maandelijkse periode waarmee uw creditcardmaatschappij de overzichten verstuurt.

Niet gefrankeerde zendingen worden verrekend!
Als u uw retour ongefrankeerd aan ons terugstuurt, houden we de door TNT in rekening gebrachte kosten en boete in op het bedrag wat aan u wordt gerefund. TNT rekent een strafporti van 14 euro, exclusief de porti.

Retour gestuurde artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen
Deze nemen we wel aan, maar we houden ons het recht voor om kosten hiervoor in te houden dan wel het artikel te weigeren in ons retourproces. U krijgt hierover natuurlijk wel bericht. Deze artikelen kunnen we aan u terugzenden nadat u de verzendkosten hiertoe hebt overgemaakt. Natuurlijk hoeft dat niet, in dat geval gaat uw product naar een goed doel. Wordt een product retour gestuurd welke niet aan de voorwaarden voldoet, beschadigd is, verpakking kapot van is: dan wordt deze niet verwerkt als retour en nemen we contact met u op.

VERPAKT UW RETOUR MET ZORG, NET ZOALS WE HET AAN U VERZENDEN, VOORKOM SCHADE BIJ VERZENDING!

Tip: verstuur het zoals u het hebt ontvangen van ons, dan gaat het goed.

Defecte producten bij aankomst (dit staat los van de garantie)
We zijn erg zorgvuldig met onze producten en controleren deze bij binnenkomst en bij het inpakken van de zending. Mochten we desondanks iets gemist hebben of is het product beschadigd tijdens het verzenden, dan raden we u aan om ons dit dan zo snel mogelijk te laten weten per e-mail. Indien u niets laat weten en ook geen melding van een defecte aankomst doet bij de retourzending (schrijf het even op de order), dan ligt het risico bij u. Wij kunnen dan namelijk niet meer controleren of het defect door onze fout of verzenden komt. Vanaf het moment dat u een product hebt ontvangen, ligt de verantwoordelijkheid ervoor (wettelijk gezien) bij u. Tenzij u dit dus zo snel mogelijk meldt. Wij vragen daarom altijd u bestelling zorgvuldig te controleren. Nog even op een rij:

Het melden van een defect bij uitpakken/aankomst moet vooraf per e-mail plaatsvinden.
Wacht onze instructies af voordat u het terugstuurt.
Als we u vragen het item terug te sturen worden uiteraard uw verzendkosten vergoed.
Defecte items: neem zo snel mogelijk contact met ons op.

 

Zoek raken van uw retourzending
Ook als uw retourzending zoek raakt is dit voor eigen risico tot het moment dat het bij ons is gearriveerd uiteraard.

Heb u een retour en ben u te laat?
Natuurlijk kan er wat gebeuren waardoor het lastig is de retourtermijn van 14 dagen te halen. Dat snappen we. Neem dan hoe dan ook altijd even contact op per e-mail, dan kijken we er even naar. Zendingen die gewoon worden verstuurd, die wij dan weigeren, en waarbij we dan later horen wat er aan de hand is blijven geweigerd.

14 dagen retourtermijn
U kunt items binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren. Dit betekent niet dat u het 14 dagen mag uitproberen. Retourneren kan alleen als een artikel aan bovengenoemde voorwaarden voldoet.

In het kort

De kosten voor het terugzenden zijn voor uw eigen rekening.
We berekenen geen kosten voor het verwerken van retouren.
Bij retourneren wordt de artikelwaarde plus eventueel betaalde verzendkosten voor de heenreis vergoed. Deze verzendkosten worden alleen vergoed als u de gehele order retourneert, niet als u enkele items houdt.
 

Daily Vitamins by Sans Soucis

De innovatieve en nieuwe ontdekking: PRECIOUS VITAMINEN Dagelijkse vitaminen is de huidverzorgingslijn met kostbare huid vitaminen voor de verschillende eisen van de huid. Of het nu gaat vocht, b…

Lees meer →

Laatst bekeken

    2b-natural

    2b is speciaal voor die mensen die uitsluitend kwaliteit en zuiverheid wensen. De webshop van 2b heeft een uitgebreid assortiment met alleen de beste merken uit de natuurlijke verzorging voor haar en hem.

    Contact

    2b-natural
    Doezastraat 4
    2311 HB Leiden
    Nederland

    info@2b-natural.com
    Tel: +31 71 30 000 14

     

     

    2b natural.com | © Copyright 2009 - 2018 | Alle Rechten Voorbehouden | Algemene voorwaarden | Privacy statement DesignWebwinkelsoftware